زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



دو نفره شدن دوستان :)

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ
یـا حبیـب الباکین

شنبه 24 مرداد 1394
از مدت ها قبل منتظر چنین روزی بودم، روزی که قرار بود "ش" عزیزم عقد کند. چندین بار گوشی را برداشتم تا پیامک بدهم و از حالش باخبر شوم اما با خودم فکر کردم شاید مزاحمش بشوم. حدود ساعت ده و نیم صبح پیامک داد: " سلام خوبی؟ امشب ساعت 9 میتونی یه یس واسم بخونی؟"
می دانستم که نگران است و بی قرار... چَشمی گفتم و فقط پرسیدم عقد کردند یا نه؟ 
جواب داد "ساعت 9..."
همان موقع به مادرم گفتم امشب ساعت 9 باید برای "ش" سوره یس بخوانم. بدون اینکه چیزی در ادامه صحبتم بگویم، گفت به "ش" بگو من هم برایت یک سوره "یس" می خوانم و برای خوشبختی ات دعا می کنم.
خوشحال به سراغ گوشی رفتم و به "ش" خبر دادم و از او در ازای این دو سوره یس خواستم که لحظه عقد مرا دعا کند... خودش در جریان همه مشکلات این یک ماه گذشته هست و می داند که دلم چقدر گرفته...
 
ساعاتی بعد
فکر می کنم حدود ساعت دو بعد از ظهر بود، سری به تلگرام زدم. در یکی از گروه های دوستانه "پلک شیشه ای" می خواست خبری بدهد... فقط من و او آنلاین بودیم. از خبری که می خواست دست اول به ما بدهد پرسیدم... بعد از چند لحظه و البته حدسی که زدم و درست از آب درآمد، نوشت : "فردا عقدمونه"
به قدری از شنیدن این خبرِ دستِ اول ذوق کرده بودم که نمیدانستم چه کنم... تا جایی که می توانستم با استفاده از استیکرها و کلماتی که آن لحظه به ذهنم می آمد، ابراز احساسات کردم ولی تا مهرماه که نبینمش فایده ای ندارد... 
خدا را شکر کردم و برای پلک شیشه ای نازنینم آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری کردم.
ساعت 9 شب...
قرآن همیشگی ام را برداشتم و به مادرم هم یادآوری کردم که یک سوره یس دیگر هم برای پلک شیشه ای بخواند. 
شبِ میلادِ حضرت معصومه بود و از ابتدا نیت کردم "یس" ها را تقدیم ایشان کنم. گوشه ای نشستم و مشغول خواندن شدم... یس دوم که تمام شد، بانو را به برادرشان، امام رئوف قسم دادم که خوشبختی و عاقبت بخیری پلک شیشه ای و "ش" را ضمانت کنند. 

پلک شیشه ای نازنینم و "ش" عزیزم دو نفره شدنتان مباااااارک.
 
++گزیده هایی از سخنرانی حاج آقا پناهیان :

اگر ما هدف تشکیل خانواده را بندگی خدا بدانیم، آن‌وقت می‌فهمیم که در تمام لحظات زندگی مشترک، در واقع بندگی ما در حال آزمایش شدن است. اگر ما «عبد خدا» هستیم باید هر لحظه ببینیم خدا از ما چه می‌خواهد. هر یک از زن و مرد در خانواده باید ببینند خدا از آنها چه خواسته است.

اگر هر یک از زن و مرد در خانه بخواهند نظر خدا را تأمین کنند، این دو آن‌قدر عاشق همدیگر خواهند شد که این عشق تاکنون در هیچ فیلمی نشان داده نشده است! 

وقتی دو نفر می‌توانند واقعاً به همدیگر عشق بورزند که هر دو عاشق یک موجود دیگری باشند و عشق به آن موجود، منیّت این دو نفر را از بین برده باشد. اگر اینها در آن موجود «فنا» شده باشند طبیعتاً خودخواهی‌شان از بین رفته و در نتیجه واقعاً می‌توانند عاشق هم بشوند. آن موجود برتر هم غیر از خدا (و اولیاء خدا) نمی‌تواند باشد. چون غیر از خدا هیچ‌کس دیگری ارزش عاشقی ندارد.

 دو نفری که برای «یکی» بشوند، واقعاً برای هم خواهند شد. بقیۀ عشق‌ها غیر از این دورغ است.



پ ن:
"ش" عزیز! به خاطر همه روزهای باهم بودنمون ممنون... همه روزهایی که باهم گریه کردیم و خندیدیم و... یه ترم باقیمونده درسته که سرت شلوغ میشه  ولی منو تنها نذاریا... 

بِـڪـَــ الدَخیـل ایهـا الرئـوفــــــ

  • بــاران

ازدواج

نظرات  (۹)

خوشبخت بشن :)

پاسخ:
ان شاءالله. :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دختر َم، دوستم، آبجی من، جیگرم

    یک دنیا ممنونت هستم بابت متن زیبایی که نوشتی و محبتی که به من و همسرم داشتی 
    + اون یس خیلی بهم چسبید، خیلیییییییییی
    منم برای دیدنت لحظه شماری می کنم. خیلی زیاد
    امیدوارم که به زودیِ زود نصیب و روزی خودت :*

    اون قدر گلی که آدم حیفش میاد، ان شاءالله ی همراه بهشتی نصیبت 
    پاسخ:
    سلاااااااااااااام به عروس خانوووم گلم.
    خواهش میکنم...
    فداااااای شما بشم.
    ان شاءالله که با همراه بهشتیتون سربازای خوبی برای امام زمان باشید و مهمتر اینکه سربازای خوبی تربیت کنید ان شاءالله.
    فدااااااای همه خوبیات بشم :*

    التماس دعا
    سلام
    تبریکات ماروهم پذیرا باشید:))))))
    ان شاءالله قسمت خودتون شه به زودی :)))))
    چقدر شنیدن خبرای خوب حال آدمو خوب میکنه:)
    التماس دعا
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم.
    ممنون :)
    نگاه حضرت زهرا همیشه به زندگیتون باشه ان شاءالله.
    محتاج دعای شما هستم.
    بهترین دوست من..
    یه عالمهههه...یه دنیاااا ممنوووون..ایشالله واست بتونم جبران کنم..
    انقد از متنت ذوق زده شدم ک نمیدونی..عالییی بود عالیی..
    به برکت یس شما ,همه چی عالی پیش رفت..بازم مرسیییی :-*:-*:-*
    پاسخ:
    بَه بَه... عروووووس خانووووم.
    خواهش می کنم ولی بعدا باید جبران کنی ;)
    خدا رو شکر که همه چیز عالی پیش رفت و شما خوشحالی :)

    سلام علیکم مومن
    ان شاالله که خوشبخت شوند و عاقبت بخیر هر دویشان
    حدیثی سرصبح دیدم که نوشته بود
    مومن حسود و بخیل نمی شود
    و این در شما جلوه دارد
    ایمانتان پایدار
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    سلام علیکم.
    سپاس از لطف شما.
    التماس دعا
  • بانوی گمنام
  • سلااااااااام
    خوش به حال دوستان شما شما که همچین گُلی مثل شما دارن :)
    تبرک من رو هم پذیرا باشید
    ان شالله یه همسفر آسمانی نصیب شما
    پاسخ:
    سلام خواهر جانم.
    نظر لطف شماست...
    ممنون از این همه محبت :*
    سلام

    عیدتون مبارک
    روزیتون زیارت

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون از شما
    ان شاءالله خوش بخت بشن
    هم پلک جآن و هم  ش جآن شما...
    شین دیگه پرید دنبال یکی دیگه باشید
    البته آدم ها متفاوتند ولی اکثرهم لایعقلون فک می کنن حالا متاهل شدن چی شده " والا به خدا به این ادا و اطوارشون " " البته من از تجربه های دور و بر خودم گفتم که از تعداد انگشت های پا و دست فراتر نمیره! "

    و مبارک هر دوشون ان شا الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی