زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



مشهـد که می روم، دِلَــم آرام می شـود

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ق.ظ

یـا حبیـب الباکین


درست لحظه ای که انگار به آخر خط رسیده ای، در اوجِ نا امیدی و غصه های روزگار دعوت می شوی...

آقا جانـم! ایها الرئوف!

دلـم را زودتر از خـودم به صحن و سرایتـان روانه کردم، چندیست دلم مهمـانِ حـرمِ امـنِ شمـاست. 

لحظه شمـاری می کنم برای رسیدن به ورودی باب الجـوادتان... آن گاه که اذن دخـول را با چشمـان بـارانـی بخوانم و وارد صحـن جـامع رضـوی شوم.
کـاش ثانیه ها زودتر بگذرد و خـود را به صحن انقـلاب برسانم... آن گاه در گوشه ی یکی از حجـره ها روبه روی گنبـد طلایـی تان بنشینـم و دردهایِ دلِ بی قـرارم را بگـویم...

شعـر نوشـت:

مـن دسـت خالی آمـدم، دَست مـن و دامـآنِ تو
                                                   سـر تا به پـا دَرد و غَمـم، دَردِ مـن و درمـآنِ تو

پ ن:
عیدتان مبارک.
ان شاءالله اگر لایق باشم، در حرم امام مهربانی ها دعاگویتان خواهم بود.

بِـڪـَــ الدَخیـل ایهـا الرئـوفــــــ  
  • بــاران

امام رئوف

نظرات  (۱۲)

به به
خوش به سعادتتان


سلام علیکم مومن
لطفا دعا کنید ما را
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم.

ان شاءالله زیارت امام رئوف به زودی روزی شما شود.
دعاگوی همه ی دوستان حقیقی و مجازی بودیم.
  • انسان نیازمند
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم به دعای شما
    سلام علیکم مومن
    دعوتید به :
    شما هم نویسنده باشید ..
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    هعی یا علی بن موسی الرضا 

    من که هرچی در میزنم .... خبری نیست .... :-( 

  • بانوی گمنام
  • سلام دوست عزیز
    زیااااااااارت قبول

    پاسخ:
    سلااااام بر خواهر نازنینم.
    ببخشید که دیر جواب می دهم. گرفتار بودم و ...
    قبول حق ان شاءالله.
    بسیاااار یادتان بودم. 
    با لطف و محبت های بسیار شرمنده ام کردید.
    سلامت باشید و زیر سایه امام زمان(عج) عمر با برکت و ختم به شهادت داشته باشید ان شاءالله.
    التماس دعای فراااااوان

    گفت عقلم این همه مشهد دلت را می زند

    آمدم صدمرتبه یکبـــار تکراری نشد..

    التماس دعا دوست عزیز
    پاسخ:
    دعاگوی همه دوستان حقیقی و مجازی بودم.
    به زهرا میم:

    همینکه توفیق در زدن رو داریم یعنی خبری هست!
    سلام
    ان شاءالله زیارتتون قبول درگاه حضرت حق واقع بشه..
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون.
    عاقبتتون بخیر ان شاءالله
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام آبجی نازنینم. این قدر ذوق زده شدم از لطف اون روزت. خدا خیر کثیر بهت عنایت کنه. عاقبت بخیری نصیبت.
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم.
    ممنونم.
    وظیفه بود نازنینم.
    سلام بانو
    تازه از حرم آمدم 
    اما دلم هوای حرم دارد ...
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    التماس دعا 
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • وبتون بی نظیره خداقوت.....
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی