زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



آمـده ام بـه درگـهت تـضـرع و دعـا کـنـم

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ق.ظ

یـا حبیـب الباکین


دوباره سفره ای به پهنای آسمـان گسترده شده است و رمضان آمده تا تک تک لحظاتمان را نـورانی کند. دلم گرفته از خودم که آماده نشدم برای استقبال از ماه خدا، دلم گرفته که لکه هایِ سیاهِ صفحه دلم را پاک نکرده ام... 

امیـد دارم به سحرهای این ماه ... سحرهایی که عاشقانه های ابوحمزه را زمزمه کنم و خود را به آغوشِ گرمِ دوست بسپارم...


اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ صَبْراً جَمِیلاً وَ فَرَجاً قَرِیباً وَ قَوْلاً صَادِقاً وَ أَجْراً عَظِیماً أَسْأَلُکَ یَا رَبِّ مِنَ الْخَیْرِ کُلِّهِ مَا عَلِمْتُ مِنْهُ.


شعــر نوشت:

فقیر و زار و خسته ام حقیر و دلشکسته ام

تـو هـم اگـر بـرانیـم، کـجـا روم چـه هـا کـنم



پ.ن: التماس دعا


بِـکَ الدَخیـل ایهـا الرئـوفـــ 

  • بــاران

نظرات  (۱۰)

کـجـا روم چـه هـا کـنم ؟!!!!

منظومه عشق است چنین کوتاه است

چون نغمه ی مادرانه ای دلخواه است

این ورد که بیداری عالم با اوست

لالایی لا اله الا الله است

  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام عزیز دل خوبی طاعات و عبادات قبول
    خیلی التماس دعا
    همیشه به یادتم
    پاسخ:
    سلام خواهرى,
    طاعات شماهم قبول.
    فداى مهربونیاتون
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    مرانی مرا از درت
    به پهلوی...
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    التماس دعا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام :) . به دنبال لحظاتی می گردم که این بنده ات را سخت در آغوش محبتت بفشاری. الهی من لی غیرک.
    پاسخ:
    سلام بر دوست عزیزم، مامان نازنینم ;)
    خوبین؟
    طاعات قبول
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دلم برات یک ذره شده.
    پاسخ:
    منم...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • جا نماز رو که دیدم یاد اون شب اعتکاف افتادم.:) توی صف نماز بودیم، اومدی جا نماز و برداری، چنگش کردم و محکم گرفته بودمش. خدا خیرت بده آبجی.بسی خنده بر ما رفت.
    پاسخ:
    وای.... یادته؟؟؟  :)))
    چقدر دلم براتون تنگ شده...
    خیلییییییی التماااااس دعاااا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • الحمدلله خوبیم. ممنون آبجی. طاعات و عبادت شما هم مقبول درگاه حق

    حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله. چشم. 
    محتاج دعای خیرتون هم هستیم.
    سلام باران جان

    کیفکم احوال؟ :)
    خوبی خواهرجان؟
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    ممنونم از احوال پرسیتان.
    خوبین؟ 
    چند وقتی مجازآباد نبودم، رسیدگی به کارهای شخصی و درسی و برنامه ریزی و ....
    دعایمان کنید خواهرجان :)
  • محمد آذرکار
  • التماس بسی دعا ای بزرگوار ، 
    استفاده کردیم ، ممنون.
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی