زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



گدا ز کوى تو هرگز نرفته ناراضى

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ق.ظ

یـا حبیـب الباکین


رمضان به نیمه هاى خود رسیده است، چه خوب شد که به بهانه رمضان سفرمان طولانی تر شد و قصد کردیم که ده روز در این سرزمین نورانی باشیم. شیرینی این لحظات روزه داری در این هوای گرم را برایم دلچسب تر کرده است. 

کمی مرور می کنم سفر قبلی ام را به این سرزمین، مرور میکنم دلتنگی های آن سفر را... حال عجیبی دارم..

به خودم می آیم که اصلا راه نیم ساعته هتل تا اینجا را نفهمیدم چطور طی کردم.. نزدیکی های بازرسی هستم. مثل همیشه به خاطر اینکه درصف بازرسی وقتم گرفته نشود جز جانماز همیشگی ام چیزی در دست ندارم. اما این دلیلی نمیشود برای زودتر رسیدن، همه که مثل من نیستند. سعی میکنم خودم را با ذکری مشغول نگاه دارم تا نوبتم بشود. به خانم بازرس که میرسم لبخندی مهربان از او تحویل میگیرم و التماس دعایی به او میگویم. او هم فقط نام مبارک امام رضا را چندین بار تکرار می‌کند و میفهمم منظورش را که یعنی باید سلامش را به امام رضا برسانم. باز هم یاد آن خانمی می افتم که چند سال پیش... به خودم اجازه نمیدهم که حال خوش امروزم را با یادآوری خاطرات و دلتنگی های سفر قبل خراب کنم. چشمم به تابلو اذن دخول می افتد. به سمت تابلو میروم تا از آن ها اذن بگیرم. اولین بار است که میتوانم دلتنگی هایم را هق هق ببارم و کسی به جرم گریه کردن بازخواستم نکند... بعد از خواندن اذن دخول، راهی صحن و سرا میشوم، زانوهایم توان ندارند، همانجا روی یکی از قالیچه های فیروزه ای مینشینم ، زانوهایم را بغل میکنم و خیره میشوم به گنبدهای طلایی و سفره دلم را باز میکنم برای کریمی که گره گشا است... 

راستی یادم رفت بگویم نام ورودی را... «باب القاسم»

 

چه سفرنامه اى بشود سفر زیارتى بقیع و چهار امامش...


++ آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه... 


عیدتان مبارک. 

التماس دعا

بِـکَ الدَخیـل ایهـا الرئـوفـــ 

نظرات  (۱۵)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • خوش به سعادتتون. بسی دعامون کن. نوش روحتون.سفرتون پر برکت
    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی همچین سفری قسمتمون بشه.
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • عیدتون مبارک
    نماز روزه هاتون قبول


    پاسخ:
    عید شما هم مبارک.
    طاعات قبول
    سپاس از حضورتون 
    التماس دعا

    سلام
    طاعاتتون قبول و همچنین زیارتتون

    خوش به سعادتتون ... نایب الزیاره باشید

    التماس دعا

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بانو.
    خوش آمدید.
    محتاج دعای خیرتان هستم
  • من و غریبه
  • در این شبهای نورانی
    میان سجده سبزت
    اگر رد شد خیال من
    دعایم کن

    ممنون از حضورتون

    بیاییم امشب  برای کسی دعا کنیم که هر شب برای ما  دعا می کند..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    التماس دعای فرج و عاقبت بخیری
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)


  • من انقلابی ام
  • سلام

    ما مشهدی ها رسممون بر اینه که شبهای ماه رمضون نه هرشب ، گاهی یه شب درمیون میام حرم.

    اصلان شبهای ماه رمضون حرم یه چیز دیگه ست
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    پس خیلیییی التماس دعا
    سلام عزیزدلم
    عباداتت قبول

    ممنون بابت توجهت
    کم پیش میاد پست رمزدار بذارم و معمولا هر کی رمز بخواد میدم بهش
    اما این یکی خصوصیه
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    قبول حق، از شما هم قبول باشه.

    التماس دعا
    اشک تو چشمام جم شد
    التماس دعا
    راستی خیلی سبکتون به سبک من نزدیکه
    یه لحظه فکر کردمم خودمم:)
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون.
    پس باید سر فرصت بیام به وبتون سر بزنم :)
    سلام
    خداقوت
    قبول باشه طاعات

    فداک یا کریم
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    قبول حق.
    التماس دعا
  • سربازِ گمنام
  • سلام
    الحمد لله عیدی مو نو گرفتیم و عید فطر میریم پابوس سلطان
    #حج_فقرا_حرم_رضا
    یا زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    خوش به سعادتتان
    التماس دعا
  • سربازِ گمنام
  • قربون آقایی که امسال زائر نداره
    یا امام حسن یا معز المومنین
  • ♥ محجبه ♥
  • سلام عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    عید شما هم مبارک، با تاخیر ...
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عید بندگی بر شما مبارک
    التماس دعا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    عید شما هم با تاخیر مبارک.
    التماس دعای فرج
    عاقبتتون شهادت
  • رافضیــة ...
  • یاکریم..

    برایت خوابها دیدیم که روزی آستانت را

    بنا خواهیم کرد از طوس هم چراغانی تر..

    ان شاالله.
    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شاءالله
    محتاج دعایتان هستم
    ای جانم حسن (ع)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی