زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



آن کیست کـز راه کـرم با چـون منی یـاری کند؟!

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ب.ظ

یـا حبیـب الباکین


سالهـا بود منتظـر بودم ... هرکس که راهی سفـر عشـق می شد، چشمـانم بـارانی و دلـم راهی بود... 

دو سال پیش همین روزها بود، روزهـای شهـادت مـادر سادات(س)، دوستـان دانشگاهی راهی کربلا بودند و من راهی مدینه... نمیدانم چرا... دلـم با کربلایی ها بود... مدینه که بودم فقط مـادر سادات و خانم ام البنین را قسم دادم که زیارت ارباب را قسمتم کنند... روز وداع مدینه هم لحظه ای که از هتل بدرقه مان کردند، مداح از کربلا گفت و بارانِ بی امـانِ چشمـانم پهنای صورتم را خیس کرده بود و ... 


ایهـاالرئوف! نمیدانم پنجره فولاد شما براتِ کربـلایِ منِ روسیـاه را داد و یا نـازدانه سه ساله اربـاب گره کربـلا نرفتنم را گشـود، شـاید هم حضرت مـادر در این روزهـا مرا به صحن و سـرای پسرش خوانده... فقط میدانم باز هم به رسم «عـادَتُکُم الإحسـان و سَجیّتُکُـم الکَــرَم» بر من منت نهاده شده است...



پ.ن: رسیدنمان دست خودشان است اما به ظاهر عازم کربلای ارباب هستیم...

از تمام دوستان طلب حلالیت می کنم. ان شاءالله نایب الزیاره خواهم بود...

دعا کنید سفر با معرفتی داشته باشم.



بِـڪـَـ الدَخیـل ایهـا الرئـوفـــــ 

  • بــاران

سفـر عشـق

کـربـلا

نظرات  (۶)

  • محمد ابراهیمی
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعای خیر شما
    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد...
    سلام 
    خوش به سعادتتان...

    ان شا الله زیارت با معرفت نصیب همه مشتاقان...

    منم امسال با سالهای دیگه خیلی فرق دارم... دلم با کربلاست... 
    دلم میگه طلبیدن که دلم هوای رفتن دارم... دعا کنید توفیق زیارت با معرفت نصیب همه مشتاقان بشه
    پاسخ:
    ان شاءالله به زودی قسمت شما
    دعاگو خواهم بود
    سلام علیکم مومن

    سال نو پیشاپیش مبارک
    ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

    لطفا دعا کنید ما هم مشمول
    محول الحول و الاحوال
    و حول حالنا الی احسن الحال
    شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


    ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    سال نو شما هم مبا ک.
    ان شاءالله سال پر خیر و برکتی داشته باشین و روزیتون زیارت باشه...
    عاقبتتون شهادت.
    سلام
    خداقوت
    زیارت قبول
     با تاخیر فراوان البته
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    قبول حق.
    ان شاءالله به زودی روزی خودتون.
    زیارتتون قبول کربلایی
    پاسخ:
    قبول حق ان شاءالله
  • وبلاگ سایت حاجت
  • خوش به حالتون، دفعه بعد ما رو فراموش نکنید
    پاسخ:
    ان شاءالله... اگر دفعه بعدی باشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی