زائــر بــارانـی

زائــر بــارانـی

اشکـــــ شوری به دلـــش آمد و بی تابـــــ افتاد...
دهـــن چشم از ایـــن صحـــن و سرا آبـــــ افتاد...



مـن گریـه میکنم که تـو بـارانـی ام کنـی...

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

یـا حبیـب الباکین



تا که نگه به حال پریشانی ام کنی

یا که نظر به گریه ی کنعانی ام کنی

پرواز میکنم طرف کاظمین تو

تنها به این بهانه که زندانی ام کنی

پرپر شدی و آمده ام پرپرت شوم

این دفعه آمدم که تو قربانی ام کنی

شرمنده ام ز روی تو، بی پرده واضح است

امشب اگر نظر تو به پیشانی ام کنی

دریا شدم فقط به همین شوق بی کران

تا بی عصا بیایی و طوفانی ام کنی

تا نوکر رضای تو و دخترت شوم

در فکرتان نشست که ایرانی ام کنی

آقا کویر خشک ثواب است عمر من

من گریه میکنم که تو بارانی ام کنی


صلوات بر امام موسی کاظم(ع)


+ آجرک الله یـا علـی بن موسـی الـرضـا


بِـکـَــ الدَخیـل ایهـا الرئـوفــــــ 

  • بــاران

شهادت امام کاظم(ع)

نظرات  (۳)

سلام 

من گریه می کنم که تو بارانی ام کنی .... 
خیلی قشنگ بود ..... 

هعی.... خدا شکرت 

تسلیت می گم شهادت امام خوبی ها رو... 
پاسخ:
سلام.
سپاس از حضورتون.
بر شما هم تسلیت...

به سویت آمدم با بی‌قراری

ندارم حاصلی جز اشک جاری

بعید است از تو و آقائی تو

ببندی در به روی شرمساری

 

نگاهم خسته، قلبم دردمند است

به احسانت همیشه مستمند است

چگونه می‌زنی زنجیر کیفر

به دستانی که سوی تو بلند است

 

ندارد قلب عاشق تاب هجران

پریشانم پریشانم پریشان

دلی را که از عشقت سوخت عمری

دگر در آتش قهرت مسوزان

سلام علیکم مومن
عیدتون مبارک
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم.
عید شما هم مبارک.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی